COVID-19 ( Κορονοϊός ) και τηλε-υποστήριξης απο την εταιρία μας

Δεδομένου των νέων συνθηκών θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες μας  για τον τρόπο υποστηρίξεις με απομακρυσμένο τρόπο , αναλυτικά παρακάτω…

Για όλους τους φίλους μας και πελάτες ενημερώνουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα υποστηριξης απομακρυσμένα.
Με ποιο τρόπο γίνετε αυτό ?

Από τον σύνδεσμο  – ΕΔΩ –   μπορείτε να

επιλέξετε οποια υπηρεσία σας εξυπηρετη , κάνετε την αγορά και δηλώνετε παραλαβή από το κατάστημα.

Με την πληρωμή της,  θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας  ( από κάποια λεπτά μεχρι μια με δυο ώρες ) , οπότε και θα κλείσουμε ραντεβού για να συνδεθούμε μαζί για την επίλυση του προβλήματος σας .

Η υπηρεσία Επισκευή εξ’ αποστάσεως αφορά στην επίλυση τεχνικού προβλήματος απομακρυσμένα.
Περιλαμβάνει:
• Καθοδήγηση για διαδικασία σύνδεσης απομακρυσμένου ελέγχου
• Διάγνωση βλάβης και επίλυσή της
• Γενικός διαγνωστικός έλεγχος
• Αποσύνδεση από συσκευή πελάτη

Όροι υπηρεσίας

• Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι 20 με 40 λεπτά και ο χρόνος απόκρισης είναι αυτός που γράφει κάθε υπηρεσία ξεχωριστά
• Για την εφαρμογή της υπηρεσίας απαιτείται ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο
• Η υπηρεσία αφορά συσκευή με λειτουργικό σύστημα Windows 7 και μεταγενέστερο συνδεδεμένη στο δίκτυο.

Στις παροχές υπηρεσίες δεν επιστρέφονται χρήματα .