Fortnite η νέα τρέλα . Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς.

Πηγή :www.e-parenting.gr

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το Fortnite, τη νέα τρέλα στα video games

Ήρθε η σειρά του Fortnite να κατακτήσει τις καρδιές των παικτών ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Αγαπημένο κυρίως από τα αγόρια σχολικής ηλικίας, το Fortnite έχει μπει στις ζωές των video gamers πολύ δυναμικά, με αποτέλεσμα πολλοί γονείς να απορούν τι το κάνει τόσο ενδιαφέρον.  

Τι είναι όμως το Fortnite και πώς παίζεται;

Ένα δωρεάν παιχνίδι αλλά με… κόστος ;

Στην έκδοση του «Batte Royale», είναι ένα ψηφιακό συνεργατικό παιχνίδι δράσης, όπου

100 παίκτες βρίσκονται σε ένα νησί και ανταγωνίζονται ώστε να βρεθούν τελευταίοι ζωντανοί.

Διάσπαρτα στο νησί υπάρχουν όπλα και υλικά με τα οποία οι παίκτες μπορούν να κατασκευάσουν οχυρώσεις ώστε να προφυλαχθούν και εμπόδια ώστε να παρεμποδίσουν την πρόοδο των άλλων παικτών.

Κάθε παρτίδα του παιχνιδιού μπορεί να διαρκέσει από 1 λεπτό, εφόσον ο παίκτης εκτελεστεί από κάποιον άλλον, ή 20 λεπτά. Το ανώτατο όριο προκύπτει επειδή λεπτό με το λεπτό οι παίκτες αναγκάζονται να προχωρήσουν προς το κέντρο του νησιού, ειδάλλως θα πέσουν θύματα ενός κύκλου θανατηφόρας ενέργειας ο οποίος σταδιακά κλείνει.

Ο παίχτης δεν μπορεί να αφήσει ούτε λεπτό το παιχνίδι καθώς αυτό συνεχίζεται, και έτσι θα χάσει.

Το επίσημο ηλικιακό όριο είναι τα 12 χρόνια (και άνω).

Ένα δωρεάν παιχνίδι αλλά με… κόστος

Μέσα σε σχεδόν 6 μήνες το Fortnite είχε φτάσει να παίζεται από 125 εκατομμύρια παίκτες καθημερινά και να αποφέρει στους δημιουργούς του περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια μηνιαίως.

Εφόσον είναι δωρεάν, από πού προκύπτουν τα έσοδα; Από τις προαιρετικές αγορές που μπορεί να κάνει ο παίκτης, ειδικές στολές, αντικείμενα ή και …χορευτικές κινήσεις. Οι μικροσυναλλαγές αυτές διενεργούνται με το διαδικτυακό νόμισμα ‘V- Buck’. Για να αγοράσεις 1.000 V-Buck χρειάζεσαι 10$. Μία στολή π.χ. κοστίζει 2.000. Καθώς πολλές κονσόλες παιχνιδιών είναι ήδη συνδεδεμένες με πιστωτική κάρτα είναι πολύ εύκολο για τον παίκτη να ξοδέψει αρκετά χρήματα.

4 στοιχεία που κάνουν το Fortnite Battle Royale τόσο επιτυχημένο

1.Πρόκειται για ένα καλοφτιαγμένο παιχνίδι, με προσεγμένα, αλλά όχι φωτορεαλιστικά γραφικά (έχει χαρακτήρες περισσότερο καρτούν) και συνεχή δράση.

2.Σημαντικό είναι και το κοινωνικό στοιχείο αφού πολλοί παίζουν με τους φίλους τους και συντονίζονται μιλώντας σε ομαδικό διάλογο για το πώς θα προχωρήσουν συνεργατικά.

3.Υπάρχουν όμως και λιγότερο εμφανή στοιχεία. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού είναι τέτοιος που ένας μέσος παίκτης μπορεί να χάνει την παρτίδα λόγω στιγμιαίας έλλειψης τύχης ή απροσεξίας, οπότε και έχει ισχυρό κίνητρο να ξαναπαίξει πιστεύοντας ότι την επόμενη φορά η έκβαση θα είναι καλύτερη.

4.Από τη στιγμή που το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες (Windows, Mac, Xbox, Playstation) όλα τα παιδιά που έχουν μία συσκευή μπορούν να παίζουν οποτεδήποτε και σε οποιοδήποτε περιβάλλον έχει σύνδεση με το διαδίκτυο.

Ποιες παγίδες πρέπει να γνωρίζουμε;

Καθώς η πλειοψηφία των παικτών είναι ανήλικοι, υπάρχει πιθανότητα άγνωστοι να τους απευθυνθούν μέσω του διαλόγου στο παιχνίδι. Αναφέρονται περιπτώσεις όπου προσφέρθηκαν χρήματα από αγνώστους σε παιδιά ώστε να προβούν σε σεξουαλικές πράξεις.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως που αντιμετωπίζουν οι γονείς είναι η αλόγιστη χρήση που μπορεί να φτάσει και σε επίπεδα εθισμού. Και όταν τίθενται ξαφνικά περιορισμοί, τα παιδιά μπορεί να αντιδρούν με γκρίνια, φωνές, και εμμονική συμπεριφορά μέχρις ότου ξαναποκτήσουν πρόσβαση στο παιχνίδι.

Οι κανόνες χρήσης που πρέπει να θέσουμε

Όπως και με κάθε άλλο διαδικτυακό παιχνίδι πρέπει να τίθενται συγκεκριμένα όρια εξαρχής.

-Σε κάθε παιχνίδι λοιπόν με ‘παρτίδες’ συγκεκριμένης μέγιστης χρονικής διάρκειας, όπως είναι το Fortnite Clash Royale, το όριο θα πρέπει να είναι ένας μέγιστος αριθμός από παρτίδες και όχι μόνο ένα χρονικό όριο καθώς το παιδί δύσκολα συμβιβάζεται με αυτό και δύσκολα το παρακολουθεί εφόσον βρίσκεται στην ένταση του παιχνιδιού.

-Υπάρχει όμως και άλλος λόγος, και αυτός είναι ότι ένα παιχνίδι γίνεται εθιστικό ακριβώς όταν υπάρχει πολύ συχνή επανάληψη μικρών παρτίδων. Χρειάζεται, λοιπόν, ο χρόνος που θα είναι διαθέσιμος για το Fortnite να σπάει σε παρτίδες (π.χ «το μέγιστο που θα συμφωνήσουμε ότι θα παίζεις θα είναι 2 ώρες, άρα μέχρι 6 παρτίδες. Αν χάσεις στα 5 λεπτά ανά παρτίδα θα έχεις παίξει μισή ώρα. Για να εξαντλήσεις τον χρόνο θα πρέπει να εξαντλήσεις και τον χρόνο της παρτίδας»).

Με αυτόν τον τρόπο ταυτόχρονα ανεβαίνει και η πίεση στον παίκτη πολύ γρήγορα να είναι πολύ καλός, οπότε και είναι πιο πιθανό το παιδί να παρατήσει το παιχνίδι.

-Σε περιόδους αργιών και διακοπών όταν οι γονείς λείπουν από το σπίτι, θα πρέπει να κόβεται η διαδικτυακή πρόσβαση στο Fortnite και στα άλλα παιχνίδια. Τα παιδιά θα παίζουν μόνο όταν οι γονείς είναι σπίτι και μπορούν να επιβλέψουν αν τηρείται ο κανόνας του συγκεκριμένου αριθμού παρτίδων.

-Ακόμα και όταν ο διαθέσιμος χρόνος είναι περισσότερος, δεν θα πρέπει να είναι συνεχόμενος («Θα μπορείς να παίξεις περισσότερες παρτίδες αλλά με διάλειμμα τουλάχιστον μίας ώρας από τις πρώτες 6 παρτίδες μέχρι τις επόμενες, και αποκλειστικά τις ώρες που θα είμαι στο σπίτι»).

Πολύ σημαντικό: Όταν περιορίζουμε την πρόσβαση στο Fortnite (και στο οποιοδήποτε Fortnite) το παιδί πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο εναλλακτικές διασκέδασης.

Πηγή :www.e-parenting.gr

 

 

Παρακαλούμε για οποιαδήποτε αγορά Φορολογικού συστήματος , θα πρέπει πρώτα να έρθουμε σε τηλεφωνική επικοινωνία ώστε να εντοπίσουμε την βέλτιστή λύση για εσάς πάντα σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό που έχετε όπως πχ το POS. 

X